151949
Książka
W koszyku
Zadania polegające na kodowaniu i szyfrowaniu to doskonały pomysł na urozmaicenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Dzięki ponad 60 ćwiczeniom dla uczniów klas IV–VIII można w przyjemny sposób pracować nad usprawnieniem: funkcji percepcyjno-motorycznych, percepcji wzrokowej, spostrzegawczości, koordynacji wzrokowo-ruchowej, funkcji językowych, zdolności koncentracji. Materiał można wykorzystać zarówno w czasie wolnym w domu, na zajęciach świetlicowych, jak i w gabinetach terapeutycznych. Ćwiczenia polegają na odkodowywaniu najpierw poszczególnych haseł, a później motywatorów (wzmocnień). Wykorzystane słownictwo pochodzi z bliskich uczniom kręgów tematycznych - szyfry odnoszą się zarówno do slangu młodzieżowego, jak i terminów utrwalanych podczas lekcji geografii czy tytułów szkolnych lektur. Po odkodowaniu słów występujących w danym zadaniu można także zachęcić uczniów do: ułożenia wyrazów w kolejności alfabetycznej, ułożenia zdań z wybranymi wyrazami, stworzenia krzyżówki przy użyciu tych wyrazów, samodzielnego zakodowania wyrazów o podobnej tematyce, zaznaczenia samogłosek lub spółgłosek w powstałych wyrazach, a następnie ich policzenia, napisania krótkiego opowiadania z wykorzystaniem odkodowanych wyrazów. Wszechstronne zastosowanie publikacji na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z pewnością ułatwi pracę nauczycielom i terapeutom pedagogicznym. źródło opisu: www.azymut.pl
Status dostępności:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Kolekcja Zabawy w kodowanie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej