151310
Książka
W koszyku
Bohaterowie Zaręczyn odsłaniają przed nami sekrety życia i małżeństwa. Oprócz nich poznajemy także Frances Gerety, młodą copywriterkę pracującą w 1947 roku w agencji N. W. Ayer i Syn. Frances przygotowuje kampanię reklamową dla koncernu De Beers i szuka odpowiedniego sloganu. Pewnej nocy, przed pójściem spać, gryzmoli na kawałku papieru zdanie: „Diamenty są wieczne”. Ten slogan zmieni wszystko.
Status dostępności:
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Engagements, 2013
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The Engagements.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej