150745
Książka
W koszyku
Publikacja ukazuje tzw. II frontu Powstania Warszawskiego, jaki tworzyły m.in. media, spełniające ważną rolę komunikacji społecznej w zakresie mobilizacji patriotyczno-obywatelskiej i przekazu informacyjno-propagandowego. Ten "kulturowy front" tworzyły: prasa powstańcza, radiostacja AK "Błyskawica" oraz kronika filmowa. Autor uzasadnia tezę, że media w Powstaniu Warszawskim były fenomenem kulturowym w dziejach walki i oporu okupowanej Europy w czasie II wojny światowej.
Status dostępności:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. "V" 94(438).082 (1 egz.)
Filia "Niedźwiadek"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 253-254. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej