150612
Książka
W koszyku
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta. Dla przedstawienia podejść stosowanych w różnych pracach naukowych autorzy zebrali ponad 500 publikacji z zakresu badań i modelowania satysfakcji klienta. Dało to obraz prowadzonych badań w różnych krajach oraz różnych branżach.
Status dostępności:
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [188]-203.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu i jakości oraz naukowców, badaczy i studentów kierunków ekonomicznych i społecznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej