151229
Książka
W koszyku
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_783550,Zjawisko-customer-engagement-wsrod-polskich-konsumentow-Zyminkowska-Katarzyna-Wiechoczek-Joanna-Kiezel-Malgorzata-Zymink.html
Status dostępności:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 175-181.
Uwaga dotycząca finansowania
Książka zakupiona w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej