151243
Książka
W koszyku
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją. źródło opisu: opis wydawcy
Status dostępności:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: AI for people and business : a framework for better human experiences and business success, 2019
Potencjał sztucznej inteligancji w biznesie
Uwaga ogólna
Na okładce: O'reilly.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach: 333-334.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej