150828
Książka
W koszyku
Znaczny odsetek uczniów wykazuje niedojrzałą sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Taka niedojrzałość neuromotoryczna jest często uwarunkowana nagromadzeniem się odruchów pierwotnych (u prawidłowo rozwijających się dzieci odruchy pierwotne występują do szóstego miesiąca życia, a następnie zostają zastąpione reakcjami posturalnymi). Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty lub objęte odpowiednim programem ćwiczeń.
Status dostępności:
Filia "Skorosze"
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Assessing neuromotor readiness for learning : the INPP developmental screening test and school intervention programme, 2012
Uwaga dotycząca bibliografii
Wykaz publ. aut. s. 127, bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej