150589
Książka
W koszyku
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki, jak powinna być zbudowana platforma e-commerce, dlaczego Content is Th King, czym jest marketing 3.0, dokąd zmierzają socjal media, dlaczego less is more, jak dbać o klienta w sieci, jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem, o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać, w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing, jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
Status dostępności:
Filia "Niedźwiadek"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 539-543.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej