157015
Book
In basket
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. źródło opisu: https://czytam.pl/k,ks_802945,Alianse-marketingowe.html
Availability:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Nazwy autorów na stronie redakcyjnej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 229-241. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again