151243
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu / MT Biznes)
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. źródło opisu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4904223/kod-kulturowy-jak-zrozumiec-preferencje-wspolczesnego-konsumenta-motywacje-wyborcow-czy-zac
Status dostępności:
"Czytelnia Nr XIX" - ul. Kolorowa 17
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia "Skorosze"
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Culture code
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The culture code.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej